Vind hier de meest gestelde vragen over retourneren. We helpen je graag op weg!
We hopen dat deze pagina je helpt om je vragen te beantwoorden. Als je nog meer vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Mocht het artikel en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je je bestelling ruilen? Geef dit van tevoren aan ons door. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@toystop.nl Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog te wijzigen.